mijn kat was 9 hoe oud is ze dan in mensen jaren ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoeld zeker: mijn kat was 9 in MENSENjaren, hoe oud was ze in KATTENjaren ;)

Het beste antwoord

Zoals in onderstaande bron te zien is, is jouw kat 53 jaar in mensen jaren. Er is de laatste tijd onderzoek naar gedaan en de hele berekening is anders gedaan. Een kat is namelijk als hij 1 wordt, al 15 jaar in mensen jaar (dan begint hij te puberen). Vandaar dat het 53 jaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er weer is er iemand bezig om lekker minnetjes te geven...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom snapt niemand de vraag? Als een kat 9 jaar is, dan is hij in mensenjaren 53 jaar. Kattenjaren gaat niet tot 53...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lullig he die minnetjes zonder motivatie. vlak voor jij antwoorden kreeg ik er ook 1 zonder motivatie overigens. maareh, zijn die 9 jaren geen mensenjaren dan? en als kattenjaren niet tot 53 gaan waarom dan je link waarin mensenjaren omgerekend worden naar katten jaren die zelfs tot 84 gaan (in het schema zelf) zou dan toch erg eigenaardig zijn als je antwoord zou kloppen? ik had een kat die in #mensen#jaren 21 jaar is geworden, en omgerekend naar #katten#jaren volgens jouw link 101 jaar is geworden.
respectabele leeftijd, of niet dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die minnetjes zijn zwaar irritant, maar je kunt er niks aan doen:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
minnetjes op zich vind ik persoonlijk niet irri hoor. ik vind het echter min en achterbaks als er geen reden bij vermeldt staat omdat het aan lef ontbreekt. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van mij een plus... motivatie? omdat t klopt =))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en het klopt omdat......?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, er is een hele discussie ontstaan. Maar het is maar net hoe je het wilt zeggen, mensenjaren of kattenjaren. Het antwoord is sowieso 53, of het nou in mensenjaren of kattenjaren is :P Als een kat 9 jaar is, is dat vergelijkbaar met een persoon van 53 jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is goed!!!

Andere antwoorden (5)

Een mensenjaar staat ongeveer gelijk aan 6 mensenjaren. Ze zou dus een jaar of 54 zijn.
12 jaar geleden
zondag
12 jaar geleden
Een kattenjaar bedoel ik natuurlijk (probeerde tegelijk friet te bakken, haha).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:)
kan je beter in je antwoord zetten (toevoeging) zodat het mensen niet helemaal de moeite hoeven te nemen om je reactie te lezen en spontaan (nog) een min geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha de kat van een kennis uit belgie is 20 jaar oud is ie dan 180 :p ( mja ksnap wel ongeveer)
dan is je kat in mensenjaren 52 jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad!
Dan was ze ook 9, katten worden gewoon niet zo oud als mensen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een ongelooflijk zwak antwoord.. Lees de vraag nou eens..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is een strak plan Ssssh.
een kat van 9 jaar (berekend op de 'menselijke kalender') en dan omgerekend naar .......mensenjaren??? het is leeftijd vergelijken met dat van een mens op gemiddelden. dat is een ander verhaal/vraag, maar dat is niet wat je hier kan lezen.
Dan moet 9 keer 7 doen is 63 jaar is jong
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
huh?dat zeg je net!

9 jaar want je hebt ze geteld a.d.h.v. de menselijke kalender.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ja zeg....!!! wat klopt er niet aan mijn antwoord? ze vraagt toch naar MENSENjaren???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lezen valt soms niet mee blijkbaar ;-) bedankt voor de +!