De guppy, ook wel "gup", "guppie" en "miljoenenvisje", is een levendbarende tandkarper. De gup is wereldwijd het meest populaire aquariumvisje. De mannetjes worden gemiddeld 4 en de vrouwtjes 6 cm lang. De meeste guppen leven 2-3 jaar. Er zijn er weinig die ouder dan 5 worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je was me net voor :-P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk hé :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt, mijn laatste 2 guppen zijn namelijk 4,5 jaar oud dus vandaar mijn vraag

Andere antwoorden (3)

3 jaar als ik het goed gezien heb op deze site...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gemiddeld 2 jaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste guppen leven 2-3 jaar. Er zijn er weinig die ouder dan 5 worden.