Wat is een gangbare kostprijs voor een dwergpoedeltje abricoos? en voor een gewone pupypoedel?

prijs pupy

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk en vergelijk de prijzen op marktplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of bel een fokker.
Ivana
12 jaar geleden
Chooke, doe me een plezier en lees deze site eens helemaal door. Je vindt er alles over de aanschaf en verzorging van honden. Over de makkelijke en moeilijke zaken en wat je al zo kunt verwachten.http://www.licg.nl/z6/praktisch/aanschaffen-van-huisdieren/het-aanschaffen-van-een-huisdier.html
Ivana
12 jaar geleden
http://www.licg.nl/z6/praktisch/aanschaffen-van-huisdieren/het-aanschaffen-van-een-huisdier.html

Het beste antwoord

Een IN NEDERLAND gefokt pupje met stamboom en verifieerbare achtergrond zal ergens tussen de 700 en 1200 Euro kunnen liggen.
Kijk drommels goed uit dat je geen "oostblok"pupje koopt.
Die worden tegen soms marktconforme prijzen verkocht en dan begint de ellende........
Ga op (be)zoek naar een fokker met een goede naam en betrouwbaar verleden.
Geef je ogen en oren flink de kost , je kunt vaak zien of een fokker echt fokker is of een doorverkooppunt.
Echte fokkers weten vaak veel te vertellen over de ouderhonden (die zijn vaak aanwezig) en het verloop van geboorte en groei, niet zelden vastgelegd met foto's
Je hebt dan wat meer zekerheid.
Als je net begint met hondjes, vraag dan een ervaren familielid, vriend of kennis mee, zo kun je niet teveel afgeleid worden door praatjes van de verkoper en heb je getuige(n) voor wat er afgesproken is.

Toegevoegd na 5 uur:
Overigens wil ik er op wijzen dat, als je wantoestanden tegen komt bij fokkers/dierenhandelaren, je beter METEEN
144 kunt bellen.
Mensen die dieren kunnen mishandelen/verwaarlozen, deugen niet en zijn niet zelden ook slecht voor hun medemensen.
Daarom ben ik voor strenge straffen aangaande dierenmishandelaars.
Als je weerloze schepsels kunt mishandelen , is er iets heel erg mis met die persoon, ik zou dan zelfs voor een gezinsonderzoek pleiten, ouders die dieren mishandelen doen hun kinderen dat VOOR, deze kinderen raken daardoor geestelijk beschadigd(hen wordt vals gedrag aangeleerd) en niet zelden wordt er dan op ander vlak ook niet goed voor de kinderen gezorgd/kan er ook andere mishandeling bestaan.
Als pleegouders hebben we pleegkinderen gehad van ouders die ook hun dieren mishandelden/verwaarloosden.
We leren de pleegkinderen dan ook om met liefde en respect met dieren om te gaan.
Dat werkt helend.