Dat is een goeie vraag. Ik denk het wel. Je zou voor de zekerheid de dierenarts kunnen vragen in hoeverre de hersenen ook qua gedrag aangetast zouden-kunnen worden. Bij dementie bijvoorbeeld, is dat (afwijkend gedrag bv agressie) bij honden een risico.
Je moet dus meer te weten komen over de verandering in de hersenen van jouw hond om een exact antwoord te krijgen.(want ook kan er bekeken worden waarom de hond epilepsie heeft: zijn er afwijkingen in de hersenen waardoor hij dit heeft?) En dat weet dus de dierenarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee. je mag kinderen sowieso nooit alleen laten met de hond dus dan ben je erbij.