Weet iemand een goed adresje voor mijn guppies?

Hallo, ik zoek een leuk tehuis voor mijn guppies.. ik heb een aantal baby's en die beginnen aardig te puberen, ze vallen steeds de vrouwtjes lastig, en etens elkaar staarten eraf als ik niet snel iets regel..
weet iemand nog dichtbij groningen, een goed tehuis voor ze, ook mensen die verstand van vissen hebben?
de winkel wil ze niet terug, en marktplaats staat vol met oproepjes wie hun guppies willen kopen, dus dat kan ook niet.. iemand een idee? of een adres van een vissenasiel/opvang??

groetjes M.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

marktplaats en speurder is opzich een idee. als je ze gratis aanbied komen er misschien wel mensen op af.
het is jammer dat ik niet in groningen woon ;)

Maar er is een vissenopvang:

Groningen

info@vissenopvang.nl
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

www.gratisoptehalen.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zet je niet een advertentie bij de plaatselijke supermarkt bij jou in de buurt.
Er zijn altijd liefhebbers voor zeker weten.