onze hond heeft op zijn rug ter hoogte van zijn ribben een grote buld wat moet ik er mee doen? of is het niet erg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Het kan een vetbult zijn, maar om zeker te zijn zou ik toch naar de dierenarts gaan, die weet hier alles van.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Ik wil je niet verontrusten, maar ik heb een kankergeval gehad bij een hond. Een operatie maakte hem weer gezond.
Jij moet zeker naar de dierenarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Als je de bult los kan bewegen, als je een beetje je vingers er omheen kan leggen, dan zou het een vetbult kunnen zijn. Daar hebben honden niet altijd last van.
Ik zou er even naar laten kijken, want een geruststelling is altijd fijn. Als het iets gevaarlijks is, of iets dat zijn gezondheid bedreigt kan je beter op tijd zijn.
Ivana
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
De kans is groot dat de dierenarts een monstertje ervan neemt om dit te laten onderzoeken op goed of kwaadaardig zodat je dierenarts kan beslissen of het weggehaald moet worden.

Dus m.a.w. de dierenarts is de enige persoon die jou hierop antwoord kan geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Ik zou naar de dierenarts gaan als ik jou was, want ik bedoel je weet het maar nooit! Maar misschien is het wel bot maar dat lijkt me sterk, dus ga naar die dierenarts!

gr.