Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

onze hond heeft op zijn rug ter hoogte van zijn ribben een grote buld wat moet ik er mee doen? of is het niet erg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Het kan een vetbult zijn, maar om zeker te zijn zou ik toch naar de dierenarts gaan, die weet hier alles van.

Succes!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Ik wil je niet verontrusten, maar ik heb een kankergeval gehad bij een hond. Een operatie maakte hem weer gezond.
Jij moet zeker naar de dierenarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Als je de bult los kan bewegen, als je een beetje je vingers er omheen kan leggen, dan zou het een vetbult kunnen zijn. Daar hebben honden niet altijd last van.
Ik zou er even naar laten kijken, want een geruststelling is altijd fijn. Als het iets gevaarlijks is, of iets dat zijn gezondheid bedreigt kan je beter op tijd zijn.
(Lees meer...)
Ivana
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
De kans is groot dat de dierenarts een monstertje ervan neemt om dit te laten onderzoeken op goed of kwaadaardig zodat je dierenarts kan beslissen of het weggehaald moet worden.

Dus m.a.w. de dierenarts is de enige persoon die jou hierop antwoord kan geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Ik zou naar de dierenarts gaan als ik jou was, want ik bedoel je weet het maar nooit! Maar misschien is het wel bot maar dat lijkt me sterk, dus ga naar die dierenarts!

gr.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding