ong 10 gram voer per dag, het hamsteren niet meegerekend (want dan verdwijnt er veel meer)

hoofdzakelijk droogvoer (die van ons krijgen premium brokjes anders zoeken ze het lekkerste eruit en krijgen niet alles binnen wat ze nodig hebben)

af en toe een meelworm waar ik ze (hoe goor ik het zelf ook vind) echt blij mee maak.
nu en dan een hondenbrokje of kattenbrokje (beiden ook premium dus zonder kleurstoffen en andere rare dingen)

aan groente of fruit kan je ze van alles geven, maar hele kleine stukjes.

zie link voor meer info, want een hamster mag echt niet alles hebben.