Waar koop je valeriaan voor de kat? Om de krabpaal aantrekkelijk te maken.

Toegevoegd na 47 minuten:
Beetje domme vraag misschien, maar kun je die 'voor mensen' (zoals van het Kruidvat) ook gebruiken voor katten?

12 jaar geleden
10.5K
j5m
12 jaar geleden
Ja dat kan prima en werkt ook prima.
Ik heb valeriaan altijd in huis.
Je kan het b.v. ook op een kussen of doek druppelen.
Katten vindendat heerlijk.
Voor jaren terug heb ik dar ook een nieuwe krabpaal mee
gedruppeld om de kat naar de paal te krijgen werkte prima.
Maar niet overdreven druppelen .
Enkele druppels zijn echt voldoende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Domme vragen bestaan niet,domme antwoorden wel. ;-) Ja je kunt gewoon de valeriaan van het Kruidvat gebruiken voor je kattenkrabpaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bazz, Ze zijn er helemaal wild van,het lijkt wel of ze er high van worden. :-)))))))

Het beste antwoord

Valeriaandruppels van dokter Vogel kun je bij de d.a. drogist kopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Enkele druppels op de krabpaal volstaan voor het gewenste resultaat.
12 jaar geleden
Snuffel
12 jaar geleden
oke bedankt. Goeie tip.

Andere antwoorden (7)

bij de dierenwinkel
en anders bij de apotheek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Druppeltjes valeriaan kun je ook bij het kruidvat kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij diertotaalservice, Pets Place en Broekhuizens webshop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
valeriaantinctuur kan je bij zo goed als iedere drogisterij kopen.
valeriaanwortel of gedroogd blad bij kruidenwinkeltjes.
Rieneke1
12 jaar geleden
Gewoon in de dierenwinkel en een sprayflesje "catlove" halen.Daar zijn ze gek op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een natuurvoedingswinkel of reformzaak verkopen ze valeriaanwortel. Dat ruikt een beetje naar zweetvoeten, maar katten zijn er dol op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij verkopen het ook in de dierenartspraktijk.