hoe groot is de kans dat mijn teefje drachtig is nadat zij 'vastgezeten' heeft met reu?

op 10 december heeft zij 'vastgezeten', ze is echter loops gebleven, en ik merk verder niks bijzonders aan haar.
Is het mogelijk dat ze niet drachtig is, ik was nl. bang dat ze na te hebben vastgezeten zeker drachtig zou zijn, en deze reu was te groot voor haar, dus zou de worp waarschijnlijk problematisch worden, hoe groot is de kans dat zij toch drachtig blijkt?

12 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Die kans is groot.
Je kunt dit het beste met je dierenarts overleggen qua grootte van de pups,als het onverantwoord is om je teefje deze jongen te laten krijgen,zal de dierenarts je misschien adviseren om ze weg te laten halen of dat ze geboren worden via een keizersnede of je moet helemaal geen pups willen.

Het beste is om aan je dierenarts te vragen wanneer je een echo kunt laten maken om te kijken of je teef wel zwanger is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ivana
12 jaar geleden
De echo kan rond de 28e dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je aanvulling.

Andere antwoorden (1)

Ik schat een kans van rond 80%.
Dat ze de ' standaard' tijd loops blijft is normaal.