Kunnen dier en ook lachen om een grap die een ander dier zou vertellen?zo ja hoe doet hij dat dan en weet het andere dier dat dan ook?

Mijn kat kijkt altijd of ze door heeft want ze kijkt altijd zo nieuwsgierig

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

dieren kunnen elkaar geen grappen vertellen, en daar dus ook niet om lachen. wel is het zo dat hogere diersoorten elkaar poetsen kunnen bakken, en daar dan ook pret om hebben. een van mijn katten is een echte pestkop, en de pret straalt uit z'n oogjes als hij een ander weer eens de loef heeft af weten te steken :) humor is niet alleen aan mensen voorbehouden.

Clever zijn ze wel. Zo wist mijn vorige hond, dat ik altijd schijnbewegingen maakte als er meer honden waren die de stok in mijn hand wilden ophalen als ik hem zou gooien. Ik gooide dus naar links of rechts zonder de stok los te laten. Alle honden er achteraan, behalve de mijne. Die wachtte rustig op de snel daaropvolgende gooi naar de andere kant en was de enige die de stok kon ophalen. Ze stak dus nog net haar tong niet uit tegen de rest, dus of ze het grappig vond weet ik niet. Ik heb haar nog nooit echt horen lachen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100