Kunnen dier en ook lachen om een grap die een ander dier zou vertellen?zo ja hoe doet hij dat dan en weet het andere dier dat dan ook?

Mijn kat kijkt altijd of ze door heeft want ze kijkt altijd zo nieuwsgierig

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

dieren kunnen elkaar geen grappen vertellen, en daar dus ook niet om lachen.
wel is het zo dat hogere diersoorten elkaar poetsen kunnen bakken, en daar dan ook pret om hebben.
een van mijn katten is een echte pestkop, en de pret straalt uit z'n oogjes als hij een ander weer eens de loef heeft af weten te steken :)
humor is niet alleen aan mensen voorbehouden.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ mooi antwoord...
Rieneke1
12 jaar geleden
dank marion, en leuk dat je er weer bent! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zijn dat voor een streken? Ik ben nu wel een beetje nieuwsgierig ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat schattig! + dat kan ook alleen een echte kattenliefhebster zo lief verwoorden he ;)
Rieneke1
12 jaar geleden
nou, ik aai of borstel een andere kat, en bassie likt dan die kat weg.
alles in het vriendelijke, snap je?
en als de ander weg is, heeft hij echt een uitdrukking op z'n harses van: nana na nanana :)

Andere antwoorden (1)

Clever zijn ze wel. Zo wist mijn vorige hond, dat ik altijd schijnbewegingen maakte als er meer honden waren die de stok in mijn hand wilden ophalen als ik hem zou gooien.

Ik gooide dus naar links of rechts zonder de stok los te laten. Alle honden er achteraan, behalve de mijne.

Die wachtte rustig op de snel daaropvolgende gooi naar de andere kant en was de enige die de stok kon ophalen. Ze stak dus nog net haar tong niet uit tegen de rest, dus of ze het grappig vond weet ik niet. Ik heb haar nog nooit echt horen lachen.
Ivana
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vergelijkbaar verhaal van mijn hond die een apport in het bos niet kan vinden tot haar concerrent uit de buurt is en het dan snel pakt.
(misschien niet echt humor, maar ze fopt de ander wel)