Wat is dat voor schaap/geit/bok?

Vond dit er toch wel heel apart uit zien...

http://www.youtube.com/watch?v=TBesVO_3iQk&feature=player_embedded

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Dit is een Oosterse Nubische geit. De bok dus, vanwege de hoorns.
De Anglo Nubische geit is anders, een beetje meer gecultiveerd.
De Oosterse Nubische geit komt oorspronkelijk uit Egypte en is met kooplui in Engeland beland, waar de Nederlandse Nubische geit weer vandaan komt.
Het zijn echt prachtbeesten, vooral de bokken.

Toegevoegd na 13 minuten:
Er zijn ook variaties: Angora geiten en Cashmere geiten. Die hebben beiden de kenmerkende wollen vacht.
Ivana
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

een persoon antwoordde al het is een

CABRACONR!!!!!

een cocktail van allerlei dieren dus...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat dier bestaat dus wel of niet echt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wie weet!!
Het is combinatie van verschillende dieren van onder andere de eenhoorns en volgens mij een bok
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bestaat ie dan wel of niet echt?
Op het filmpje ziet ie er namelijk redelijk levend uit?
dit is de flauwegrappenknutselbok.
12 jaar geleden
Een kruising van vanalles, als je goed kijkt zie je dat het niet 1 hoorn is, maar 2 hoorns die heel dicht tegen elkaar aan staan.