Kunnen katten ook stoned worden als je een joint rookt?

Een maat van me die blowt erg vaak in ze huis en er hangt ook altijd een wiet waas en dat terwijl de katten ook binnen zijn en er geen rooster en of raam open is nou wou ik dan wel eens weten worden die beesies dan eigenlijk ook stoned of iets in die trend (wil er duidelijk bij zeggen dat ik het er zelf ook niet mee eens ben veel blowen met je beesies in de buurt)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Misschien kan de hier ook eens lezen? http://www.goeievraag.nl/vraag/poes-ligt-naast-bank-joint.147939 Antwoord is dan inderdaad JA dit kan zeker ;) Cica onderbouwt goed haar ervaring met "meerokende" katten, maar ik denk dat dit eveneens ook voor honden geldt (effect zal op kleine hond iets groter zijn uiteraard). Toch gezien de kleine "mee rook-hoeveelheid" zullen ze niet snel zo 'stoned als een aap' worden, maar mogelijk alleen "mild relaxed" ;) Persoonlijk vind ik wel dat ALS er in een ruimte die niet zo ruim is gerookt of geblowed wordt, je deze wel moet zien goed te ventileren! Dit komt dan de gezondheid van vriend, bezoekers en de dieren tegoed! ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100