Hoe heete dat apparaatje wat je in het stopcontact doet en dat het dan vlooien en teken verdrijft?

Ik kan mij herinderen dat er een apparaat bestaat wat de vlooien verdrijft uit je huis, volgens mij had ik het gezien op een reclame van televisie. Ik zit zelf te denken dat dat misschien ook wel een oplossing kan zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je bedoelt de Riddex Plus, van Tel Sell.
bamibal
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Ik heb er een van een ander (duurder) merk, en die werkt prima tegen muizen. Het punt met die dingen is, dat je ze precies zo moet gebruiken als in de gebruiksaanwijzing staat. Een obstakel in het "gezichtsveld" van het apparaat kan de werking al snel negatief beïnvloeden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap de min eigenlijk niet. Het antwoord klopt, of het apparaat werkt is iets anders. Ik heb ook geen goede ervaringen met muggenstekkers en zou dit apparaat ook niet aanraden, maar het is wel waar de vraagsteller om vraagt toch?
bamibal
12 jaar geleden
Tja, de vraag is wat de naam van het apparaat van TV was.