Waarom steken honden hun neus graag door het geopende autoraam en hebben ze het niet graag als je hen in de neus blaast?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Honden hebben een zeer goed ontwikkelt reukorgaan,
en ik kan me voorstellen dat, nadat ze alles al hebben
opgesnoven in de auto (transpiratielucht, tabakslucht, scheten etc) ze rijkhalzend uitkijken naar een geopend
autoraampje, waar ze even wat frisse lucht kunnen opsnuiven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel erg bedankt (:

Andere antwoorden (2)

omdat honden willen ruiken waar ze zijn, er komen door dat openraam heel "interessante" luchtjes naar binnen.

in de neus blazen is nooit fijn! laat iemand maar eens in jou neus blazen
A: het is vervelend
B: het stinkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Honden hebben een zeer sterk reukvermogen. Ze willen alle luchtjes van buitenaf opsnuiven. Vaak ruiken ze soortgenoten of iets anders wat ze lekker vinden. Waarschijnlijk is jouw adem niet interessant genoeg.