Hoe kan ik voorkomen dat de kat van de buurvrouw altijd mijn auto gebruikt om op te slapen en om over heen te lopen?

Opzich kan het geen kwaad maar ik het is een beetje vervelend dat mijn auto altijd vol zit met kattenpootjes -afdrukken. En vooral als ik mijn auto net gewassen heb, dan is het extra vervelend.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarschijnlijk doet ie dat als je net gereden hebt en je auto nog warm is.of hij vind jou auto mooier dan die van de buuf!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar maak je je druk om....

Antwoorden (6)

Je kunt de auto 'parfumeren' met de ontlasting van leeuwen en tijgers! Te verkrijgen bij de (betere) dierentuinen. De geur van die grote poezen
lligt ze niet zo...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht zo dat je gewoon een bepaalt geurtje op je outo moet doen zoals muggen niet van de geur van tomaat houden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dit echt zo? Of maak je een grapje. Houden muggen niet van tomaten? nooit geweten.
op wacht gaan staan met een waterspuit... de meeste katten haten dit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga is eerst overleggen met je buurvrouw of zij zelf niet de verantwoordelijkheid voor haar kat en er voor te zorgen dat hij niet meer op de auto komt.

Weigert ze dat jaag jij ze van de auto af met water en schreeuwen, na een paar keer zal de kat niet snel terugkeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hadden altijd een aantal katten die het leuk vonden om onze voortuin als kattenbak te gebruiken. Erg vervelend aangezien onze tuin vol ligt met lichtgrijze steentjes en elke hoop dus extra goed te zien is. Daarnaast is het gewoon vervelend om de stront van andersmans beesten te moeten opruimen uit de tuin. (ga maar eens bewijzen welke kat wat gedaan heeft...)
Om een lang verhaal kort te maken: ik heb via internet een middel gekocht dat Skunk Shot heet. Het is een kleine tube met een enorm stinkende stof waar je maar weinig van nodig hebt. Je tipt dan enkele plaatsen aan waar de beesten zich graag ophouden en dan blijven ze weg. (doet hier ook wonderen tegen hondenplas tegen het hekwerk)

Succes ermee.

Overigens had de kat van de buurman van mijn moeder ook zo'n passie voor bovenop auto's liggen en heeft de buurman van een aantal deuren verderop stroom of zoiets rondom de auto aangelegd zodat het beest er niet meer op kwam. (nu hebben ze dus ook nog ruzie gekregen dus rustig praten lijkt me beter)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan er azijn opspuiten .Dat kost niets , en dat is 'n rot lucht . Maar zoals 'n ander al schreef in 'n reactie : waar maak je je druk om ?En waar staat dat je je auto moet wassen . Wassen is slecht voor je auto . Ik heb 3 Mercedesen , die zijn nog NOOIT gewassen , en zien er perfect uit .Ik vrees dat jij indruk wilt maken met je auto . Je moet indruk maken met jezelf , en lekker de poes op je auto laten lopen . Ik zou het leuk vinden als er 'n poes op m'n auto ging slapen en wandelen .. Wim Ruska , wereldkampioen Judo , reed in 'n plasic auto'tje .