Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is er met mijn hamster?

Mijn hamster wil niet zo graag meer dat ik heb oppak als ik hem (op de goede manier) oppak bijt hij soms. een paar dagen geleden was hij nog heel lief tegen mij. Vandaag heb ik hem ook even horen 'piepen' het kan ook zijn dat het niet van de hamster was, dat weet ik niet zeker. Sorry voor de onduidelijke omschrijving

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
678

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

het zou goed kunnen dat je hamster ergens pijn heeft.
ik zou er even mee langs de dierenarts gaan.
(Lees meer...)
Rieneke1
12 jaar geleden
Heb je hem net?
Heb je hem wel eens laten vallen?
Laat hem tijdelijk ( 3 dagen) met rust.
Leg je hand ook plat neer in zijn kooi zo kan de hamster opnieuw aan je hand wennen.
Piepen doet mijn hamster ook.
Wat voor ras is jou hamster?
- Je hamster kan een te kleine kooi hebben (ik heb voor mijn goudhamster ook een nieuwe kooi moeten kopen een cavia kooi)
Mijn hamster gedroeg zich ook raar toen hij een te kleine kooi had!! hij beet me zelfs.
-Hoe oud is je hamster
-geef je hem wel een groente (hamster mogen alleen:druiven,appel,wortel,paprika)
-Was je hamster tam toe je hem kocht
-Zit je hamster alleen in een kooi of met twee? (JE MAG NOOIT TWEE HAMSTERS BIJ ELKAAR ZETTEN)
-----------------------------------------------------------
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel hamsters bijten. Van alle 5,6? hamsters die ik had was er 1 die nooit beet, de anderen wel. Als mn vel een rimpel of bobbel had, hoppa, tanden erin. Voor mij geen hamsters meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vergeet niet dat hamsters nachtdieren zijn en overdags het liefst slapen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding