Mijn hond heeft een dikke bult achter rechtervoorbeen wat is het?

Ik ben de stal aan het uitmesten en zie ik en mijn moeder in een keer een hele grote bult bij het rechtervoor been van mijn herdershond van 10 jaar en je hand kan er helemaal overheen. Mijn moeder zij dat ze dat gisteren nog niet had. maar nu is mijn vraag wat zou het kunnen zij? ik ben heel bang dat het een kankergezwel is.

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik ben naar de dierenarts geweest een heeft er een soort van een groot ei er uitgehaald en laten onderzoeken en vrij dag krijgen we de uitslag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jullie was zou ik zo snel mogelijk naar een dierenarts gaan om advies in te winnen. Wij kunnen niet zien wat het het is...

Antwoorden (3)

Om het antwoord te weten, zou je toch naar de dierenarts moeten. Het is mogelijk dat het kanker is. Maar op oudere leeftijd kunnen honden ook last krijgen van vetbulten. Nogmaals, maak een afspraak bij de dierenarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het gisteren nog niet zo was kan het bijna geen kankergezwel zijn dan was het al eerder opgevallen groeit meestal niet zo snel.Maar ik ben geen dierenarts dus zou daar heengaan,en je zegt was in de stal bezig daar zitten nog een heleboel beestjes die de hond willen en kunnen bijten.Maar hij kan ook gewoon een bloeduitstorting hebben misschien een tik gehad van iets?Maar ga in elk geval naar de dierenarts dan weet je het zeker.Maar kankergezwel dat lijkt me erg onwaarschijnlijk zeker in 1 dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naar de dierenarts gaan!!!!!