Waarom heeft mijn kitten een (pukkel?) onder zijn bek?

Ik weet niet, maar hij heeft een rode pukkel onder zijn mond. Wat kan dit betekenen? Net een koortslip of zo iets..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kan vanalles zijn, abces, onstoken talgkleir of haarzakje, of herpes. Of een teken van een andere ziekte. Zsm even naar de dierenarts!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het beste wat je kan doen is naar de dierenarts gaan die weten het beste succes met het beessie en hoop dat het niks ergs is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan een voedselallergie zijn.
Of misschien heeft ie vlooien. Door het vele likken raakt het lipje geiiriteerd en zwelt op.
Ik noem het de botox lip.
Bij mijn kat zijn dit de oorzaken,
En als dat het is kan een dierenarts weinig doen.
Probeer eerst maar eens ander voer en ontvlooi haar maar eens