wat heeft mijn kat?

mijn poes komt echt ontzettend vaak op mijn kamer, en zit regelmatig op het bureau, maar toen ik haar er vandaag opzette, vloog ze van angst helemaal omhoog, en krabde in mijn gezicht, alsof ze dus ergens bang voor was, het heeft met het bureau te maken, de spullen die er op liggen: als ik ze allemaal op de grond leg, vind ze het niet eng, als ik haar op het bureau zonder spullen leg, vind ze het ook niet eng, maar er staat wel een computer, en als die op de schermbeveiliging gaat, komen er bewegende strepen, daar keek ze ook even naar, kan dat het zijn? normaal is ze niet zo gevoelig voor iets, behalve voor watjes dan.

Toegevoegd na 9 minuten:
nog een opmerking, als ze normaal gesproken mij niet kan zien, en ik begin haar te aaien, vind ze dat leuk, maar als ze me nu niet ziet aankomen, schiet ze 5 CM in de lucht van schrik, dat deed ze nooit!! misschien is ze doof geworden? :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan zijn dat er iets op je bureau ligt wat naar een andere hond of kat ruikt.
Haal steeds wisselend iets van je bureau af, dan kom je er vanzelf achter op welk voorwerp ze reageert.
Succes ermee.

Toegevoegd na 5 minuten:
Misschien doof of slechtziend, na je aanvulling.
Voor de zekerheid toch maar even bij de dierenarts langs!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien heeft ze een nare ervaring gehad met iets wat op je bureau lag.

Toegevoegd na 1 uur:
Misschien even naar de doktor, misschien is ze inderdaad doof of misschien blind.