Hoe neutraliseer ik urinegeur op mijn terras?

mijn stoep ruikt naar urine en met warm weer stinkt het ondanks dat ik het met gloorwater schrob. heb ook azijn geprobeert wie heeft een tip?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15.6K

Het beste antwoord

Waarom probeer je het niet met heet soda water.
Werd vroeger ook gebruikt.
Zonodig herhalen
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

urine-off, ecodor, stalfris, biotex groen, zoek maar uit :)
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stalfris heet nu Capturine®-Pets.
Rieneke1
12 jaar geleden
ok, bedankt siska!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan :)
Die min komt NIET van mij, voor alle duidelijkheid.
Rieneke1
12 jaar geleden
weet ik siska:)
heb af en toe een minkukel aan m'n kont hangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aaaah, dan heb ik dat niet alleen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WAAROM DIE MIN :S:S:S:S:S:S:S:S NIET te geloven :S ++++++++++
Rieneke1
12 jaar geleden
dank chelsea, ik maak me er niet al te druk om hoor.
soms moet ik er zelfs wel om lachen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! Waarschijnlijk gewoon een dom iemand... Maar snap die on-onderbouwde minnen nooit :(
Was middel misschien? Of gewoon met parfum :S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'UF2000' is een krachtige geurneutralisator die effectief de strijd aanbindt met urinegeur. Het is een effectieve ontgeurder tegen de geur van urine welke in beton, steen, parket, laminaat, hout of b.v. voegen is getrokken.

http://www.ecodor.nl/Winkel/vmchk/UF2000-urinegeur-verwijderaar/Bekijk-alle-producten.html?aff_id=79&banner_id=7

Of probeer het eens met 'HG alle nare geurtjes weg'. Dat is speciaal ontwikkeld om onaangename geurtjes op een biologische manier te verwijderen. Het verwijdert onder andere geuren veroorzaakt door urine en uitwerpselen.

http://nl.hg.eu/fast-shop/index/productId/120
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
hg is idd ook prima spul, +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt rieneke :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima compleet en goed antwoord, +!
Vaak is het kwaad met kwaad bestrijden.

Het beste helpt nog altijd chloor om ammoniakdampen te bestrijden, echter van chloordampen wordt je ook niet vrolijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
nee theo, je moet iets hebben met enzymen die de urine kunnen afbreken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komt bij dat katten chloor weer heerlijk vinden om op te plassen :)