Denk niet dat dit zo goed is voor konijnen,krijgen er darmproblemen van zou ik zo vermoeden.
fremar
12 jaar geleden
Ja ze mogen het wel maar met mate. Zou eerst effe 1 proberen om te kijken hoe hij er op reageert. Gaat hij niet aan de diarree dan kan het konijn er tegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar kunnen ze wel tegen hoor.
Niet teveel natuurlijk want ze vinden ze wel lekker.
Ik woon in een gebied met wilde konijnen en onze buren hebben een moestuin, daar gappen ze regelmatig boontjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een beetje kan wel maar niet te veel want dat is niet goed voor ze en ze kunnen er zelfs dood aan gaan.