Kun je een Fred alleen laten, en kun je dan het beste een of twee fretten kopen.

Verder Misschien nog wat meer belangrijke dingen. (misschien een goede fokker ofzo)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fred kan vast wel alleen blijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt mij ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
`Jazeker, Fred, die ik ken, kan ook heel goed alleen blijven Roland en C, maken wat gekheid Bas, maar je bedoeld een `Fret`zeker te weten toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oow ja sorry mijn iPad doet dat steeds verbeteren, maar ik bedoel inderdaad een "FRET".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://fret.nl/item/4/over-fretten.html

Antwoorden (2)

een fret kan je beter in in zijn/haar uppie houden.

verdiep je via een site voor meer info, want ze stinken enorm. (niet het hok maar het diertje zelf)

vrouwtjes waar je niet mee fokt moet je laten helpen (ze stoppen met eten tijdens de paringstijd en hongeren zichzelf uit) en mannetjes meuren nog harder de pan uit.

zorg dat je een tamme variant hebt, want het zijn rovers en hun tanden in je hand voel je flink (spreek uit ervaring)

het zijn wel superleuke dieren, altijd speels en zo gek als een deur. ze gaan wel overal op hun kop in om alles te onderzoeken, dus los laten en weggaan is NIET aan te raden.
fretten zijn heel goed zindelijk te maken

meer info kan je vinden via de site
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je Fred alleen kunt laten maar een Fret kun je beter met twee tegelijk houden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het kan wel alleen maar voor het dier is het beter om met minimaal twee soortgenoten te zijn.