Bestaan er knuffeldiertjes waar honden veilig mee kunnen spelen zonder dat ze gelijk kapot gaan??

Mijn hond vind ( pluche) knuffels leuk om mee te spelen helaas gaan die nogal snel kapot en eet hij de vulling op als hij tenminste de kans krijgt. Is er een alternatief in zachte , dus geen plastic) knuffels / speelgoed?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Er zijn bv bij intratuin speciaal knuffel voor honden om mee te spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je tip!

Andere antwoorden (4)

Hornbach verkoopt speciale pluche dieren voor honden. Die in Alblasserdam in ieder geval wel. Veel speelplezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet of je handig bent op een naaimachine,maar ik naai voor mijn labrador(die zeer veel beestjes al gesloopt heeft),knuffels van spijkerstof,dubbele stof,houd een stuk langer.
Hij heeft allerlei vormen,gewoon oude spijkerbroeken pakken,ik zou niet extra stof gaan kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit schattige schaap is een zachte knuffel van pluche. Hij heeft lange ledematen en verborgen rammelaars en piepjes. Het is gemaakt voor zowel kleine als grote honden. De lange poten van het schaap zijn ideaal voor uw hond om beet te pakken, rond te dragen of lekker rond te schudden. In de beoordelingen staat dat honden het niet vlug kapot kunnen bijten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marjoleintje vraagt specifiek naar 'pluche' knuffels, dat is geen rubber en ook geen spijkerstof.
En aan de foto te zien gaat het hier over een kleine terrier, niet over een labrador.
Volgens mij is die Ikea-voetbal perfect voor honden. (pluche)Kost geloof ik 3 euro en je kunt jarenlang met je hond ballen.