Mijn hond heeft zojuist as van mijn sigaret opgegeten hoe slecht is dat?

Het viel per ongeluk op de grond en voor dat ik het op ruimen speelde hij weer voor stofzuiger...
Alvast bedankt voor je antwoord! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja goh, dat het slecht is weet ik wel.
Ik wilde weten, omdat een hond totaal anders in elkaar zit of het heel schadelijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roken is dom, je bent echt niet cool dan hoor !!

Antwoorden (5)

Geen probleem. Zolang het geen hele sigaretten zijn kan het geen kwaad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan absoluut geen kwaad hoor ! Geef hem maar een paar brokjes te eten en laat hem wat drinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het absoluut geen kwaad kan, hoef je hem ook niks extra's te geven lijkt me....
Je hoeft helemaal niks te doen. Hij zal er helemaal geen last van hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
minder slecht voor hem, dan voor jouw,hiihi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tabak behoort wel tot de giftige stoffen voor honden, maar dat is altijd afhankelijk van de hoeveelheid en de grootte van je hond. Misschien als je een chihuahua hebt kan 1 sigaret kwaad. Hopelijk is ze er uiteindelijk niet ziek van geworden ;)