Mijn kitten van 8 weken wil niet eten. Wat kan ik doen?

Ik heb de kitten sinds donderdag en hij wil niet of nauwelijks eten of drinken. Heb al kattenmelk, kittenbrokjes water en zakje geprobeerd maar hij wil niet. Ook een babyflesje werkt niet.
Iemand nog idee. Morgen gaat hij direct naar de dierenarts maar voor nu kan ik misschien nog iets doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hij slaapt bijna heel de dag en wil heel de dag op schoot. En speelt soms even.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hij is in elk geval te jong bij de moeder weggehaald.
Ik zou niet wachten met de dierenarts bellen voor overleg. Die kan je adviseren of dwangvoederen nodig is en zo ja hoe je dat moet doen, of je vragen gelijk langs te komen.
Wacht niet, een kat kan niet lang zonder eten en drinken en zeker een kitten niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
idd niet wachten maar nu bellen, +