het hondenvoer \bonzo is door rookontwikkeling erg heet geworden. De zakken waren wel dicht gebleven kunnen we dit blijven voeren?

Door brand bij de garage is er veel rook geweest waardoor de omgeving dus ook de garage ontzettend heet is geweest. De zakken hondenbrokken lagen in de garage.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Misschien het beste even contact opnemen met Bonzo:
http://www.bonzo.nl/Contact.aspx
Ze hebben ook een gratis telefoonnummer: 0800-0228383
Misschien zijn ze wel bereid om je tegemoet te komen door de Bonzo om te ruilen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En valt dit niet onder de brandverzekering?
Raad het ten zeerste af.

Men weet niet of er rook is doorgedrongen in de zakken en welke stoffen de rook bevatte.

Ok is door de verhitting mogelijk de samenstelling van het voer gewijzigd, hierdoor zou de kwaliteit weleens verslechterd kunnen zijn.