Hoe kun je een kattenkrabpaal het beste reinigen?

Dan bedoel ik niet het stofzuigen, maar echt reinigen, zodat er ook geen vlooien/neten in blijven.
Natuurlijk ook alle vlekken die er evt. in zitten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een nieuwe kopen?
:\
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb nu geen kattenkrabpaal, maar wil er 1 kopen, maar uit voorzorg wil ik weten hoe je zo'n ding moet onderhouden.

Het beste antwoord

Je kan bijvoorbeeld bij praxis een stoomreiniger kopen dit werkt tegen vlekken en aangezien het 100 graden stoom afgeeft dood het vlooien etc.
Daarna zou ik met een vlooienspuitbus die speciaal is om je huis te reinigen je krabpaal mee in spuiten.
Deze spuitbus heeft een werking van 6 weken.
En helemaal schoon is je krabpaal.
Als je geen stoomreiniger wilt huren zou je je krabpaal ook kunnen poetsen met water en azijn dit dood zowiezo de eitjes vamwege het zuur. De larven en vlooien zullen echt bestrijd moeten worden met de spuitbus reinig ook je gehele huis voornamelijk je plinten en alle plekjes waar het donker is, daar verstoppen ze zich namelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed antwoord je moet alleen opletten dat het stof op de paal niet loslaat door de stoom omdat de lijm oplost.+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja alleen het is ook een kunst om snel erover te gaan en niet steeds erop te houden. Maar gelukkig is water met azijn ook een oplossing. Tnx voor de plusje
Rieneke1
12 jaar geleden
prima antwoord idd, ik had je al geplust.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tnx rieneke
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet nu als ik er 1 ga kopen, hoe ik deze moet behandelen.
Dank je.