Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (7)

Zet een bakje met azijn op de plek waar ze het meest zitten en doe daar aluminiumfolie met kleine gaatjes overheen. Daar komen ze op af. Heb toevallig vanmiddag mijn bakje weggehaald met welgeteld 12 vliegertjes die niet meer vliegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ en bedankt voor de tip want ik heb ze sinds vandaag ook in huis en geen idee waar ze ineens vandaan komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goeie tip+
Beetje afwasmiddel mengen met azijn..

Als je dat in een bakje doet en neerzet op de plaats delict, dan liggen ze de volgende dag grotendeels op de bodem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- een vleesetende plant kopen.

- Een sinaasappel doorsnijden en kruidnagel in doen en dat een paar dagen achter elkaar.

GL...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helpt een vleesetende plant echt, is dat ervaring?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet uit eigen ervaring maar ze staan erom beken en ik heb het meerder malen gelezen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok, dank voor de info
Je moet nu geen fruit of andere etensresten op het aanrecht of zo laten liggen. Alle afwas afspoelen of gelijk afwassen. Alle lege (bier ) flesjes gelijk opruimen. Dan voorkom je dat de vliegjes komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh en een spons met een beetje spiritus op een bordje leggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor effect geeft een spons met spiritus dan en waarom een spons erbij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De geur ervan houd de vliegjes weg en de spons gebruik ik zodat de spiritus niet op tafel of aanrecht knoeit. Bovendien neutriraliseerd het ook geurtjes van bijv fondue in huis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh oké,dank je wel voor je antwoord.
Met de stofzuiger opzuigen. Ongeveer 2 dagen doen en weg zijn ze.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons vliegen ze er dan uit..
De bron wegnemen... ze komen niet vanzelf in de woning..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had ze echt wéken, tot ik mn huis eens grondig ging schoonmaken! En wat vond ik, een aardappelzak die echt al maaaaanden daar lag! Meteen het héle huis schoongemaakt, + mijn vuilnisbak op het balkon gezet, en ik zie ze niet meer :D

Dus; huis schoonmaken, bron zoeken, etensresten inderdaad in een afsluitbare prullenbak doen of gewoon meteen weggooien buiten.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding