komen alleen katten op hun pootjes terecht?

dieren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan hoe je ze gooit natuurlijk En katten komen pas vanaf een bepaalde hoogte op de pootjes terecht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel: zijn er ook andere dieren die op hun pootjes terecht komen?

Antwoorden (2)

Nee hoor! Honden lukt dat óók vaak....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn hamster kan het ook maar dat is puur toeval
:P
een kat heeft een soort van orgaan waardoor het zich omdraait en altijd (meestal altijd ) land hij op 4 pootjes

andere dieren hebben dat orgaan niet en daardoor kunnen alleen katten dat :D