Ja dat mag een hondje

Mijn hondje heeft epilepsie en gebruikt per dag een grote dosis medicijnen.

Gelukkig heeft ze nu veel minder last van aanvallen,
maar altijd als ze uit een aanval komt is ze eerst heel erg gedessilusioneerd ,weet niet waar ze meer is en zo.

Maar dan na 5 minuten rend ze naar haar etensbak en begint te eten en te drinken.

De arts zei: als ze uit haar zelf gaat eten is het goed.
Dwing het niet op ,
dat doe ik natuurlijk niet.

Ze heeft nu 5 jaar epilepsie en het gaat prima met haar,en let goed op haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja, dat mag, al zal hij er waarschijnlijk kort na de aanval niet zo'n behoefte aan hebben.
vaak zijn dieren die een epileptische aanval hebben gehad, nog een tijdje wat verward en vermoeid.
maar als jouw hond weer interesse toont in wat eten is hij daar blijkbaar aan toe.
Rieneke1