Ik heb een goudvis, die zwart begint te worden. Eerst werden zijn vinnen zwart en nu ook zijn schubben. Weet iemand hoe dat komt? Gaat ie dood?

Ik heb een goudvis, die opeens zwart begint te worden. Eerst werden zijn vinnen zwart en nu ook zijn schubben. Weet iemand hoe dat komt? Gaat hij dood? Dit is een foto van hoe hij er nu uit ziet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

waarschijnlijk word je goudvis volwassen maar ik zie geen foto dus kan er ook niet naar kijken

gr,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben in de tuin een vijvertje gehad met goudvissen.
Er zijn ook zwarte goudvissen.En goudvissen die zwart met oranje( goud)zijn.
En soms ze verkleuren ze als ze groter worden.
Dus lijkt mij dat er niks aan de hand is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is gewoon een gebrek aan pigment

dit hebben flamingo's ook als je ze geen kleurstoffen geeft worden ze niet roze maar wit

niks om je zorgen over te maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je bent opgelicht het het is geen echte goudvis .
Hij is geverfd met waterverf