Hoe komt er hondenpoep bij mijn buur terecht, terwijl hij een afgesloten tuin heeft en geen hond?

mn ene buur had laatst hondendrol in zn tuin maar had geen hond, vroeg of een van mn kinderen die overgooit....wat zeker niet kan. Nu was er nog een buur die geen hond had maar ook een hondendrol....de tuinen zijn volledig afgesloten...Dr zijn meer buren met honden dan zonder. Het zijn 2 rijen huizen waarvan de tuinen aan elkaar grenzen. Ik had laatst een ekster zien eten aan de drol van mijn hond, en ook eens dat hij er ene meenam. Sindsdien ruim ik steeds de hondendrollen op en gooi ze in de vuilbak. Wie weet raad, voor er ruzie komt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hond uitlaten? Dan krijgt hij ook wat beweging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag is:
- zijn het wel hondendrollen
- als het hondendrollen zijn, wie heeft ze daar dan gegooid Een kat kan over omheinde tuinen en sommige zijn in staat honden-achtige drollen te draaien. Waar liggen de drollen? Lijkt het alsof ze gegooid zijn (zo ja, van waar kan het gekomen zijn) of lijkt het alsof ze ter plaatse gelegd zijn? Of is het maar een beetje dat uit de lucht viel, etc...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
This calls for a turd investigation, hehehe !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mn honden gaan uit wandelen mee de poepzakjes in de hand om alles netjes achter te laten.....

Antwoorden (2)

het zouden inderdaad de vogels kunnen zijn, of misschien een van de andere buren met een hond die lekker makkelijk denken te zijn en het over de schutting gooien. houd de boel eens goed in de gaten om te kijken wat er nou precies gebeurd. en als jij de rollen in de vuilnisbak gooit hoef je niet bang te zijn dat je ruzie met de buurman krijgt. succes ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk ook dat er iemand is die ze in de tuin van de buurman gooit. Laat buurman maar bewijzen wie de dader is zonder zomaar iemand te beschuldigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb et gevraagd, en bij die buur liggen ze aan de straatkant...hij is de enige mee halfopen bebouwing.....Hij beschuldigde ons niet maar dat deed een andere buur, waarvan ik ook denk dat het een poes is.
misschien heeft de buur zonder hond gekankerd op het hondenbezit met bijbehorende drollen , en hebben 1 of meerdere hondenbezitters uit "wraak " 'n drol in z'n tuin gegooid . Mogelijkheid 2 : misschien heeft hij het mooiste huis met tuin , en heeft men uit afgunst die drol gegooid .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee de huizen zijn gelijk, maar hij kankert niet dat deed die andere volledig ingesloten buur wel. De buur die op de hoek woont had vroeger ook 2 honden.....maar das al paar jaar geleden.Is raar....maar denk toch de eksters en kauwen even in het oog te houden.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jarytza, de dierenbescherming bracht mij dikwijls heel jonge vogeltjes die uit het nest gegooid of gevallen waren .Ik bracht ze groot tot ze vliegen konden . Daar waren ook eksters , kauwtjes , kraaien.vlaamse gaaien bij . Ik hen nooit gezien dat ze drollen aten of meenamen .Als ik zou moeten wedden , zou ik zeggen dat het poezen zijn. Mooie naam Jarytza . govorrish kroatski ?