Hoe komt er hondenpoep bij mijn buur terecht, terwijl hij een afgesloten tuin heeft en geen hond?

mn ene buur had laatst hondendrol in zn tuin maar had geen hond, vroeg of een van mn kinderen die overgooit....wat zeker niet kan. Nu was er nog een buur die geen hond had maar ook een hondendrol....de tuinen zijn volledig afgesloten...Dr zijn meer buren met honden dan zonder. Het zijn 2 rijen huizen waarvan de tuinen aan elkaar grenzen. Ik had laatst een ekster zien eten aan de drol van mijn hond, en ook eens dat hij er ene meenam. Sindsdien ruim ik steeds de hondendrollen op en gooi ze in de vuilbak. Wie weet raad, voor er ruzie komt.

Weet jij het antwoord?

/2500

het zouden inderdaad de vogels kunnen zijn, of misschien een van de andere buren met een hond die lekker makkelijk denken te zijn en het over de schutting gooien. houd de boel eens goed in de gaten om te kijken wat er nou precies gebeurd. en als jij de rollen in de vuilnisbak gooit hoef je niet bang te zijn dat je ruzie met de buurman krijgt. succes ermee

spetterpoep is veel voorkomend bij honden. Als dit het geval is, kan het zo zijn dat de hond zeer nodig moet. Door de spetterpoep, kunnen de uitwerpselen door de lucht. ook kunnen deze dan eventueel over een schutting heen. Waarschijnlijk zijn de spetters toen op elkaar beland en hebben ze zo een drol gevormd. mijn advies is: geef je hond niet teveel vloeibaar eten en/of pruimen, dit zet namelijk spetterpoep aan. Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

misschien heeft de buur zonder hond gekankerd op het hondenbezit met bijbehorende drollen , en hebben 1 of meerdere hondenbezitters uit "wraak " 'n drol in z'n tuin gegooid . Mogelijkheid 2 : misschien heeft hij het mooiste huis met tuin , en heeft men uit afgunst die drol gegooid .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100