Ja. Rattengif is overdraagbaar en giftig voor katten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Als een kat een vergiftigde prooi opeet, krijgt hij het gif ook binnen.
Dit geldt logischerwijs ook voor andere huisdieren. Daar is ook een hond van mij aan overleden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja. een hele nare dood.
het hangt van het gif af, maar meestal zorgt het voor interne bloedingen.
dus als zo iets gebeurt heel snel naar de dieren arts, je kat krijgt dan een braakmiddel om het gif weer kwijt te raken.