Het paard heeft enorm veel spieren, waardoor hij zo sterk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry, maar dit raakt kant nog wal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De - is overigens niet van mij..
Ik hou niet van dat gemin :s
Hoi Loes,
Paarden heb je in allerlei soorten en maten.
Niet ieder paard is zo sterk.
Een paard maak je ook sterk door met hem te trainen en veel te bewegen.
Natuurlijk hebben paarden veel spieren zoals eerder genoemd werd, maar die moeten wel getraind worden.
Net zoals bij mensen die gaan ervoor naar de sportschool.
Belgische trekpaarden werden vroeger speciaal gefokt en getraind voor het zware werk op het land.
Nu er tractors zijn, zijn de trekpaarden overbodig geworden en worden ze alleen nog gebruikt voor sport en soms nog in de bosbouw.
Het zijn hele lieve en geduldige paarden.
Ik heb er zelf 2 gehad en met de juiste training zijn ze supersterk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komt anders op hetzelfde neer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja... Mensen hebben ook veel spieren..... Mieren niet en die zijn nog sterker.