Zolang ze niet steriel zijn wel, lijkt mij

Toegevoegd na 30 seconden:
En als ze de leeftijd hebben om eieren te leggen, geen idee wanneer dat is
12 jaar geleden
Als ze dat niet zouden kunnen, dan waren ze wel uitgestorven! De buitenkant van een kip kan steeds anders zijn, maar het 'binnenleven''is toch echt zoals bij elke andere kip. Dus leggen ze eieren omdat de natuur voor nageslacht van alle rassen zorgt.
amc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die eerste zin is wel ijzersterk ;-)