Hoe snel krijgen guppies kleur?

Er zijn net een paar guppies geboren maar in hoeveel tijd krijgen die visjes kleur en hoe snel groeien ze?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (3)

over een week of twee zijn ze al volgroeid en hebben ze de kleur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was dat maar zo ;-)
Na 2 weken zijn de nog niet eens vruchtbaar.
Dit gebeurt vanaf 3weken. Volwassen en volledig gekleurd kan langer dan 3 maanden duren. Maar zijn dan dus al wel geruime tijd vruchtbaar
Dit duurt gemiddeld tussen de 4 en 8 weken.
Ook.verschilt het per kleur, zwart is de kleur die je als eerst ziet komen.
De gupjes zijn echter na 3 weken al wel vruchtbaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, kleur kan zelfs nog wel iets langer duren.
Ik snap het minnetje niet, van mij krijg je een plus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal die gene boven me wel zijn, die denkt dat zijn/haar antwoord juist is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan, jammer dat ze er dan niet even een reactie bij zetten. Ik heb hier guppies van ruim twee weken maar die zijn echt nog minuscuul en hebben zeker nog geen kleur. Ik kan ook echt niet zien of het mannetjes of vrouwtjes zijn.
uit ervaring :
1 maandje ofzo?
alleen ik zou ze wel scheiden (mannetjes en vrouwtjes apart)
want anders krijg je wat er nu bij mij gebeurt: ze blijven doorgaan en ik wil ze van mijn kamer af maar niemand wil ze hebben en ik krijg ze niet kwijt en ze blijven kindjes krijgen:P

wel zijn ze pas laat echt volgroeid na 3 weken kunnen ze kinderen krijgen maar echt groot zijn ze pas na minimaal een half jaar vind ik..
ik heb nu na een jaar nog het idee dat ze kleiner zijn dan normaal :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de aquariumzaak waar ik plantjes en ook wel eens een gup heb gehaald zeiden ze dat ze de jongen wel terug wilden kopen. Ze hadden ze liever van een particulier dan van een kweker omdat die gezonder zouden zijn. Misschien kun je eens rondvragen. Ik weet niet wat ze ervoor zouden geven, niet gevraagd. Ik heb ook het idee dat ze nog lang kleiner blijven dan de oudste guppies.