zijn de geurkorrels van beahpar slecht voor ratjes?

zijn geurkorrels van beahpar slecht voor ratjes? ik wil dat op de bodem van de kooi en poepbakjes doen met ecobed eroverheen.. als ze die korrels opeten is dat dan slecht voor ze etc? of op een andere manier slecht voor ze ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Ik had als antwoord gegeven, dat, als die korrels voor dat doel gemaakt zijn ze geen kwaad kunnen voor de ratjes. Als ze voor een ander doel gemaakt zijn (grotere beesten bv0 zouden ze voor ratjes wel kwaad kunnen, maar hoeft niet.
Lees de verpakking, of vraag de verkoper En nu maar even zien of reacties ook verwijderd kunnen worden, omdat je niets aan deze reactie zou hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo, bedankt voor de reactie ik had het antwoord nog niet gelezen.. wat raar dat die verwijderd werd want ik heb er wel degelijk wat aan.
Op de verpakking stond dat het voor knaagdieren was niet speciaal voor ratten ofzo.
maar dan zou het voor ratjes tog niet zoveel uitmaken?
ik zou het inderdaad ook even bij de verkoper vragen als ik daar ben. Bedankt!
anneliez
12 jaar geleden
Denk dat het wel goed zit dan

Antwoorden (1)

Als ze absorberend of geurend zijn wel.
Als ze absorberend gaan ze lichaamssappen zoals maagsap opnemen.
Als ze geuren zit er een chemisch goedje in waar ze ziek van worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die korrels van beaphar zijn inderdaad wel geurend.. dus dat gaat hem niet worden dan.
of ze absorberend zijn weet ik niet.
Bedankt!