hoe lang duurt het, na ik mijn guppies heb gekocht, dat ze dan beginnen te paren?

ik heb gisteren gups gekocht en volgens iemand die ik ken zijn ze allemaal al drachtig omdat er een zwarte vlek vanonder is, kan dit al na 1 dag?

en ik heb nog een vraag: hoe ziet het er uit als guppies paren ik denk dat ik hen heb zien paren! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben broer van niels,maar mijn mannen gup geeft precies alleen maar zoentjes

Antwoorden (1)

Ik denk eerder dat de vrouwtjes guppen al zwanger waren want in één dag gaat het hem niet worden.

Het paren gaat zo;Bij het mannetje zie je onderaan bij zijn buikje een sliertje hangen en let maar op als hij een vrouwtje nadert dan zie je zo'n sliertje naar voren steken om hem bij het vrouwtje erin te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok dan heb ik die van mijn broer zien paren, maar het kan niet dat ze al zwanger waren want ze zaten apart in de winkel, en is het echt waar dat als je een zwart puntje ziet dat ze dan drachtig is (dan zijn ze alledrie al zwanger)?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze zwanger zijn dan weet je dat zeker als het van onder goed zwart is en als je van bovenaf kijkt,moet ze heel dik zijn. Ze hebben meestal wel een beetje zwart van onder,maar dat is poep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi ik ben de broer van nielsm98 en hij vraagt zich af of de penis van zijn guppy zwart moet zien (zwart=sperma?) want de penis van mijn mannetje zag zwart en er is waarschijnlijk een gup bevrucht.
en die van mijn broer zijn penis ziet niet zwart.
moet die zwart zien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dat hoeft niet dat ligt gewoon aan de kleur van de gup.
het zwarte wat je in het vrouwtje ziet zijn de baby guppies :)