Ja hoor!
Er zijn er aardig wat in Rotterdam eo.
Hier kun je ze vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nou, doe eens gek, googel eens op 'dierenasiel' en 'rotterdam'. Levert vást wel een hit op.

En jawel : 1.340.000 zelfs. Vermoedelijk kom je met de eerste pakweg drie al een heel eind.

http://www.google.com/search?q=dierenasiel+rotterdam&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Het is ook zo moeilijk. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij gaat het beduidend sneller dan hem hier stellen, maarja, wie ben ik.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij zijn degene die het voor de vraagsteller opzoeken.
Haha. ;-))))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag ook gewoon 'normaal' antwoord geven. Hij vraagt niet hoe gek moet doen en ook niet hoeveel resultaten er zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Men mag uiteraard ook normale vragen stellen, vraagjes.
Rotterdam - Abraham van Stolkweg 33

Krimpen aan den IJssel - De Noord 102

Spijkenisse - Markenburgweg 1

Rozenburg - Laan van Nieuw Blankenburg 384

Ridderkerk-Kastanjelaan 27-a ( knaagdierenopvang)

Vlaardingen - Koggehaven 16
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor! Meereere zelfs!
Wij hebbn pas een hond uit stadskanaal gehaald ook uit een asiel.