Hoe lang kunnen 2 cavia's alleen zijn?

Ik weet dat je ze beter door iemand kan laten verzorgen en dat is snap ik wel maar ik ga 2 dagen weg en ik vroeg me (als er niks anders op zit) af of ze dan alleen kon de zijn met z'n 2tjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.5K

Antwoorden (3)

Als je zorgt dat er voldoende voer en water aanwezig is in de bak kan dat makkelijk,gooi een paar paprika's en wat appels erbij dan komt dat echt helemaal goed !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cavia's zijn niet echt mens gericht dus zolang er eten is, zullen ze je niet missen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik laat ze, als ik bijv. een weekend weg ga, niet buiten,maar haal ze binnen, zet de radio zacht aan, en idd genoeg te eten, maar het belangrijkst is water, zo hang ik 2 grote flessen op, het is nl. wel eens gebeurd dat de drinkfles was gevallen, gelukkig was ik toen thuis, maar je moet er niet aan denken dat dat zou gebeuren als je voor langere tijd weg bent? Prettige dagen!!