Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn hamster hangt aan het dak van zijn kooi en beweegt zich aan zijn pootjes zo de hele kooi door, is dit mormaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij doen alle hamsters dat. Die van mij deden dat wel allemaal. Ik vond het er altijd wel leuk uitzien :P

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ja hoor, ik heb heel wat hamsters gehad, en die deden dat allemaal.
lekker klauteren, het is weer eens wat anders dan rennen in het rad :)
(Lees meer...)
Rieneke1
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja nou ja normaal niet echt want het ziet er best wel gek uit. Maar dat is gewoon een soort klimrek voor je hamstertje!

Toegevoegd na 40 seconden:
Ja! Nou ja normaal niet echt want het ziet er best wel gek uit. Maar dat is gewoon een soort klimrek voor je hamstertje!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor jouw hamster, en voor vele andere, is dat inderdaad "normaal".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, bijna alle hamsters die ik ken zitten te klauteren aan hun kooi, echt heel grappig om te zien!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, en je hamster is beslist niet de enige diersoort die zich af en toe aan een klimpartij waagt. Onze grijze roodstaart kan er ook wat van! Alleen zal je hamster waarschijnlijk niet zo stoffen wanneer hij jeuk krijgt, zich even lekker wil krabben, vergeet dat hij hangt en zich niet met één poot vast kan houden en dan naar beneden ploft. BOEM, en daar komt weer een stofwolk! Natuurlijk uitgerekend net nadat je alles gestofd en gezuigd hebt....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding