Mijn hamster hangt aan het dak van zijn kooi en beweegt zich aan zijn pootjes zo de hele kooi door, is dit mormaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij doen alle hamsters dat. Die van mij deden dat wel allemaal. Ik vond het er altijd wel leuk uitzien :P

Het beste antwoord

ja hoor, ik heb heel wat hamsters gehad, en die deden dat allemaal.
lekker klauteren, het is weer eens wat anders dan rennen in het rad :)
Rieneke1
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja nou ja normaal niet echt want het ziet er best wel gek uit. Maar dat is gewoon een soort klimrek voor je hamstertje!

Toegevoegd na 40 seconden:
Ja! Nou ja normaal niet echt want het ziet er best wel gek uit. Maar dat is gewoon een soort klimrek voor je hamstertje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor jouw hamster, en voor vele andere, is dat inderdaad "normaal".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, bijna alle hamsters die ik ken zitten te klauteren aan hun kooi, echt heel grappig om te zien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, en je hamster is beslist niet de enige diersoort die zich af en toe aan een klimpartij waagt. Onze grijze roodstaart kan er ook wat van! Alleen zal je hamster waarschijnlijk niet zo stoffen wanneer hij jeuk krijgt, zich even lekker wil krabben, vergeet dat hij hangt en zich niet met één poot vast kan houden en dan naar beneden ploft. BOEM, en daar komt weer een stofwolk! Natuurlijk uitgerekend net nadat je alles gestofd en gezuigd hebt....