Het kan wel mits ze een tochtvrij nachthok hebben en al vanaf het voorjaar buiten zijn geweest.
Door de wisseling van de seizoenen zullen de veren zich aanpassen en in de winter krijgen ze dan meer dons (isolatie)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor dat kan, als ze maar een droog en vorstvrij hokje hebben;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, dat is geen probleem. Zolang zij een overdekte voliere hebben én een plek om volledig beschut te zitten. Dus een afgetimmerd stuk wat vorstvrij blijft. Geef ze wel goed te eten en eventueel wat warm (nest)materiaal.

Kun je ze geen vorstvrij gedeelte bieden, dan is bijverwarming op de koude dagen/nachten een optie