Daan onze hond is regelmatig aan het loeien net een wolf wat betekend dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volle Maan! Pas op!
En wolven loeien niet maar huilen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er is nog niet zo lang geleden de vraag geweest : waarom huilen sommige honden als ze het luiden van kerkklokken horen?. misschien vind je het leuk de antwoorden daarvan ook even te lezen - bij de zoekfunktie even 'huilen' intoetsen, is de 7e of 8e vraag.

Het beste antwoord

ik heb een jachthond en die doet dat echt alleen als hij wat heeft gevonden. Een dier of spoor. Belangrijk is dat je hem de opdracht geeft te laten zien waarom en wat hij heeft gevonden.

Meen me te herringen dat je een chichu heb. Mijn ervaring met dit ras is dat ze absoluut geen jachthonden zijn en niet kunnen loeien/huilen als een wolf zoals een jachthond dat doet.

Je hond huilt gewoon, heeft aandacht nodig en probeert je uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee het gaat om een tibetaan interdaad hebben wij ook een shih tzu

Andere antwoorden (3)

Ik heb het voor je opgezocht:

http://home.zonnet.nl/metheo/De%20Hond%20pws.mmp2-84.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de hond van vrienden doet dat als ie het gezellig vindt.

dan komen er mensen op visite en dan" huilt" hij
als je dan zegt gezellig he gaaat zijn kop omhoog en woehoehoe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan aan mijn hond merken als er weer eens één van de spoedeisende hulpdiensten in aantocht is. En dan met name de ambulance die met spoed naar het ziekenhuis moet, Want de vertrekpunten zijn te dicht bij en hoor ik zelf...

Ik ga er vanuit dat mijn hond reageerd op de hoge tonen die zij irritant vind...