Ik heb een slangetje op sterk water gevonden, maar het dekseltje van het potje is aan het afsterven, kan ik het gewoon van potje veranderen? Hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een nieuw potje zoeken, dat goed afsluit en de inhoud van oude potje: dus slangetje met vloeistof in het nieuwe potje doen.
Nieuwe potje eerst goed schoonmaken

Toegevoegd na 24 minuten:
Oja doe een paar huishoudhandschoenen aan als je er mee aan de gang gaat. En als het nieuwe potje kleiner is als het oude: Wat je overhoudt is chemisch afval.
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Zorgen voor goede ventilatie, dus even buiten doen.
Niet met je neus er boven hangen.
Zolang het maar een uitzondering is dat je er mee bezig bent kan het geen kwaad.Dag in dag uit is wel ongezond
Wees wel voorzichtig want sterk water kan ook formaline zijn en dat is niet bepaald goed voor je. Er wordt ook van vermeld dat het kankerverwekkend zou zijn.