mijn hond stinkt wat doe ik hier aan? ik heb een bruine labrador die steeds meer een zware hondenlucht krijgt. wie heeft er tips voor mij?

Weet jij het antwoord?

/2500

let op zijn haar voer brokjes alleen kunnen helpen, geef tandsticks tegen plak en tandsteen geen mensenvoedsel veel uitlaten kammen borstelen en wassen met hondenshampoo op zijn tijd veel buitenlucht, linda 1961

Misschien heeft hij een oorontsteking en komt de vieze lucht daar vandaan.

Dit duid vaak op een gebitsprobleem. Laat je dierenarts regelmatig de tanden van je hond controleren. Ook een goede voeding wil dit probleem verhelpen. Een grote veroorzaker van tandproblemen zijn vaak de zachte (en natte) voeding. Heel veel mensen lengen de harde brokken aan met water. Als je hond slecht eet is dit een tijdje goed, maar dit moet niet te lang gebeuren. Anders eet de hond namelijk niet meer anders en dat is weer slecht voor het gebit.

Als het meer aan de vacht ligt dan kan je ook haarlotion van de zwitsal gebruiken. dat kan geen kwaad voor dieren omdat er geen geurstoffen in zitten, en zeg nou zelf als het voor baby's geschikt is dan is het voor alles en iedereen geschikt. en ja als de hond uit zijn bek stinkt, dan kan je elke dag zijn tandenpoetsen en je hebt ook van die mentholsnoepjes voor honden, volgens mij gewoon te verkrijgen bij de supermarkt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100