Mijn hond bijt de bal snel kapot bij spelen, hoe kan ik ervoor zorgen dat de bal langer heel blijft?

Weet jij het antwoord?

/2500

Bepaalde rassen hebben het in zich om ballen (of ander speelgoed) meteen aan stukken te scheuren. Dat is de manier van spelen. Er bestaan speeltjes, speciaal voor dit soort rassen, die (bijna) niet kapot te krijgen zijn.

Ik heb ook zo'n moordlustige rondlopen,alles moet gesloopt. Hij heeft een zwarte kong,de extra stevige. En daarbij heeft hij 2 jolly ballen,dit is eigenlijk voor paarden,de ene is zacht met een handvat,dit is wel stuk,maar de bal zelf is niet kapot te krijgen en blaast zichzelf steeds opnieuw op. De andere jolly bal bestaat uit harde plastic,met openingen en een kleinere bal in(die er trouwens niet uit te krijgen is),nou die wordt wat vermorzeld,gaat echt niet stuk. Beide ballen zijn in verschillende maten,wij hebben de grootste,voor onze labrador. Ik weet effe de site niet uit mijn hoofd,maar gewoon effe googlen,zijn ook te koop via ruiterwinkels.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100