Hoe kan ik mijn kat aan andere mensen aanbieden?

Hoe kan ik mijn kat aan andere mensen aanbieden? Hij is alleen en als we thuis komen vraagt hij ontzettend veel aandacht. 2de kat willen we niet daarvoor is ons huis te klein voor 2 deugnieten

Weet jij het antwoord?

/2500

inderdaad niet via marktplaats en ook niet via een asiel zo kan hij nog in verkeerde handen komen want een asiel kijkt vaak niet echt hoe de persoon is aan wie ze een dier verkopen.....en alsnog al zouden ze dat wel doen iemand kan ook mooi weer spelen Probeer het via vrienden familie bekenden of vrienden van vrienden in ieder geval dat je weet dat hij goed terecht is!! En vertel dat hij veel aandacht nodig heeft als ze dat niet kunnen geven zou ik het ook niet doen dan zou het beestje zich ook niet fijn voelen eerder ongelukkig Ontzettend veel succes en hoop dat hij een goed plekje krijgt!

Waarom heb je een kat genomen? Hou je niet van je kat, ben je er niet aan gehecht? Misschien een foto en een berichtje ophangen bij een dierenarts? Vind het zielig voor je kat. Een dier geeft je onvoorwaardelijke liefde. Heb dit bijna 17 jaren mogen ervaren en mis mijn poes nog alle dagen. Ze zat ook een hele dag alleen maar het eerste kwartiertje dat ik thuis kwam was alle aandacht voor haar en later op de avond lag ze gezellig op mijn schoot. Ik wens je kat een baasje dat haar veel liefde geeft. Je krijgt zoveel liefde terug...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100