Waar in Rotterdam Ecostyle Vlooienshampoo kopen ?

Vandaag bij mn pup 1 vlo ontdekt . Vlooienkam erdoor maar veder niks . Toch het zekere voor het onzekere en hem met vlooienshampoo wassen. Ecostyle is goed voor een pup maar weer iemand waar ik deze kan kopen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

informeer eens bij een tuincentrum in je buurt.
hebben ze het niet, dan kunnen ze het vast wel bestellen.
ik denk trouwens dat je dierenarts vast ook wel veilige middeltjes heeft voor je pup.
de dierenarts zou mijn eerste keus zijn.

Toegevoegd na 4 minuten:
http://www.ecostyle.nl/scripts/cn_verkooppunt.asp?t=1&o=0
Rieneke1
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
ik ben een fan van het merk ecostyle, maar ik zou naar de dierenarts gaan.
het assortiment van ecostyle wisselt per vestiging.