hypo allergene kat in nederland te koop?

Een kat voor mensen met kattenallergie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik ben voor je gaan zoeken en ik kan niks vinden.. De katten zijn voor zover bekend alleen in amerika te koop voor een dikke 3000 dollar! Wel schijnt de blauwe-rus, een ras dat ook in NL verkrijgbaar is (als ik het goed heb gelezen) een goed ras te zijn voor mensen met een allergie..

Zet de link er voor je bij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heb je al eens gedacht over een naaktkat. Dit is geen geintje, die bestaat echt. Deze kat heeft geen haren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat weet ik, maar die vind ik er zo eng uit zien net zoals een naakt cavia
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet aan te raden, mensen met allergie reageren heel vaak ook net zo erg op huidschilfers, en sphinxen hebben daar genoeg van. Het is een misvatting dat naaktkatten uitermate geschikt zijn voor mensen met katten allergie.
Er is hoop.mijn vriend was superallergisch toen we elkaar leerden kennen. We gingen samenwonen en hij vond het erg voor mij om mijn 2 poezen weg te moeten doen en slikte er medicijnen voor. Nadat hij een paar keer de tabletten was vergeten heeft hij het erop gewaagd en jahoor, het was over. Als we ergens anders komen waar katten zijn steekt het oude patroon weer zijn kop op. Maar onze eigen katten hebben we van kunnen genieten totdat ze van ouderdom zijn overleden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit gevonden, het heet een sphynx