Is er een man zoals Cesar Milan(Dog wispherer)in Europa?

Ik zit met verbazing te kijken hoe hij problemen met honden oplost.En dan geen Martin Gaus als antwoord want die vind ik echt niet zo goed.

Toegevoegd na 42 seconden:
Of een vrouw?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, in Duitsland.
der Hundenprofi Martin Rütter

http://www.hunde-bar.de/509/martin-ruetter-ist-der-hundeprofi/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Martin Gaus is 20.000x zo goed als Cesar Millan...
Verder heeft CM contactpersonen over de hele wereld, die zijn methodes hanteren, maar volgensmij is dat niet in NL.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de vraagsteller heeft duidelijk gezegd: geen Martin Gaus... beter lezen de volgende keer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Martin Gaus vind ik echt niet goed.Hij kraakt Cesar af omdat die veel beter met honden omgaat dan hij.Ik heb echt respect vooor Cesar hoe hij een grote roedel honden liefdevol onder controle houdt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg toch dat er geen contactpersoon in Nederland is, en dus dat is zijn antwoord op zijn vraag.
Luister dit maar:
http://www.radio1.nl/contents/30153-martin-gaus-krijgt-haatmails-over-hondenfluisteraar-cesar-millan
En lees dit maar:
http://www.hondenpage.com/honden-encyclopedie/wid_359-Wat-is-er-met-dominantie%3F.php Dan spreek ik je nog eens :')
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar heb je helemaal gelijk in Summer!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pfff... Hier wordt ik nou zo kwaad om. Martin Gaus zijn methode is niet perfect nee, maar hebben jullie überhaupt gekeken naar de theorie achter zijn methodes? Die klopt 100%, en zijn methodes wérken zónder de hond te onderdrukken! Die van CM werken ook, maar onderdrukken de hond, en de theorie erachter klopt niet. Waarom:
Hij zegt:
Wolven corrigeren elkaar ook.
Fout. Dit is gebaseerd op een studie in Duitsland, verricht op wolven in gevangenschap, die bij elkaar zijn gestopt. Later, hebben ze WILDE wolven gevolgd, en als er een conflict was, dan werd er niet gecorrigeerd. Honden zijn roedeldieren
Fout. Honden zijn semi-solitair. Zoals ik al eerder heb gezegd, mensen zijn geen apen, katten zijn geen tijgers. Waarom werkt de methode dan? Omdat de hond in de afleveringen BANG is. Iedereen met een beetje verstand van hondentaal kan dat zien. @Humanbeing, Martin Gaus WAS juist bekender als Cesar Millan...
De methodes van CM zijn al, geef me een momentje, TWINTIG jaar, achterhaald!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onzin,de honden zijn helemaal niet bang maar maken een hele gelukkige indruk.Ik ben het helemaal niet met je eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oren naar achter, gestrekte staart, hijgen, gapen, mond likken. Aha, heel gelukkig ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een man die met ijzere kettinkjes naar honden gooit om ze het blaffen af te leren, is een dierenbeul. Door een hond te herconditioneren wordt een hond echt niet gelukkiger van. Dat doet martin gaus!!!
Cm pakt de mens aan niet de hond, want de mens maakt een hond onstabiel!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
CM pakt de hond juist aan...
Hij corrigeert de hond op een brute manier voor iets wat de baasjes niet goed doen. Nou, als je een cursus bij Martin Gaus volgt, dan zal je zien dat hier net zo goed de baasjes worden opgeleid. Vaak zijn er info avonden over hondengedrag voordat de cursus begint. Wanneer er probleemgedrag is, achterhaald de methode van MG juist eerst wáárom de hond zo doet. Ze halen die factor weg, en lijden het probleemgedrag om met belonen. Uiteindelijk zal de hond dan ook niet meer probleemgedrag uitoefenen. Ik snap bovendien ook niet waarom jullie MG jaloers noemen! Hij is zelfs naar de show van CM gegaan, om te léren! Hij gaat vaak naar workshops, om te léren. Hij staat DUIDELIJK open voor andere methodes. Hij zegt zelf dat hij nog dingen van CM kan leren, alleen keurt hij de theorie(Een een deel van de praktijk) niet goed die CM uitvoert, omdat die simpelweg achterhaald is. Ach ja, waar maak ik me eigenlijk druk om. Straf jullie honden maar lekker op de CM methode, dan gebruik ik wel mijn eigen methode(Welke geen MG is, maar ik vindt hem wel beter als CM, véél beter)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cyella,ik straf mijn hond nooit want dat is niet nodig.Ga nu niet in de slachtofferrol hangen als je je gelijk niet kunt halen.Dat is zwak!En ik zie wat ik zie bij Cesar Milan en dat is een goed resultaat en een veel gelukkiger hond en baasjes.
Er zijn genoeg mensen die met een hond zijn opgegroeid zij weten al die zooi wel ik niet :$